Naar boven

Bestellen en betalen

BESTELLEN

Hoe log ik in/maak ik een account aan?

Als je een nieuwe klant bent in onze webshop, kun je er voor kiezen een account aan te maken (rechtsboven), of je kunt tijdens het afrekenproces alleen je e-mailadres aan ons doorgeven, zodat wij de opdrachtbevestiging naar je kunnen mailen.

Wanneer je al klant bent en een account hebt, kun je rechtsboven inloggen met je e-mailadres en wachtwoord.

Hoe selecteer ik producten?

Bestellen op onze webshop is heel eenvoudig. Ga naar het artikel dat je graag wilt bestellen. Vervolgens kies je de juiste maat en druk je op de knop ‘bestellen’. Nu heb je het gewenste artikel in de winkelwagen geplaatst. Indien je meer exemplaren van hetzelfde artikel wenst, kun je het aantal aanpassen in de winkelwagen.

Wanneer je je bedenkt, kun je met de knop ‘verwijderen’ het artikel uit de winkelwagen halen. In de winkelwagen kun je kiezen of je de bestelling wilt plaatsen en betalen of je kunt verder gaan met winkelen. Is je bestelling compleet? Klik dan in de winkelwagen op de knop 'afrekenen' en vervolg de stappen in het betalingsproces.

Toen ik een artikel in mijn winkelwagen legde, was het op voorraad, maar toen ik bij de kassa kwam was het uitverkocht. Hoe kan dit?

Een artikel wordt pas voor je gereserveerd als je de bestelling hebt afgerond. Het kan zijn dat het product op voorraad is op het moment dat je het in de winkelwagen legt, maar dat een andere klant je voor is geweest met betalen.

Mijn maat zit er niet meer bij, wat nu?

Het kan voorkomen dat het product niet meer in jouw maat op de webshop voorradig is. Neem contact op met de winkel via webshop@lenssenmodemierlo.nl. De voorraad van de webshop wijkt af van de voorraad in de winkel.

Hoe weet ik dat mijn bestelling is gelukt?

Als je een bestelling hebt geplaatst en daarbij de betaling hebt afgerond, dan krijg je van ons via je e-mailadres een orderbevestiging. Hierop staat een overzicht met de door jou bestelde artikelen.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Nee, je bestelling wordt direct verwerkt en verzendklaar gemaakt. Je kunt de bestelling uiteraard altijd retour sturen.


BETALEN

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Tijdens het bestelproces kun je je bestelling op verschillende manieren betalen, namelijk:

iDeal - gratis
Creditcard: Visa, Mastercard - gratis
AfterPay - € 1,95
Wat is AfterPay?

AfterPay is een nieuwe betaalmethode in de wereld van online betalen. AfterPay voert voor Lenssen Mode Mierlo het volledige achteraf betaalproces uit. Ter goedkeuring van je verzoek om te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt je verzoek tot betaling niet geautoriseerd worden, dan kun je het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode. Bij vragen kun je altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je naar het consumentendeel van de AfterPay website: www.afterpay.nl

Hoe gaat een AfterPay-betaling in zijn werk?

Wanneer je voor deze optie kiest, ontvang je een bericht van AfterPay met daarin het openstaande bedrag. Via een link in de e-mail van AfterPay kun je via iDeal betalen, of je kunt binnen de gestelde betalingstermijn van 14 dagen zelf het bedrag van de factuur overboeken via internetbankieren.

Mocht je artikelen terugsturen dan wordt het bedrag van de geretourneerde artikelen onder aftrek van de retourkosten van € 4,95 in mindering gebracht.

Worden er transactiekosten berekend?

Wanneer je met iDeal of Crditcard wilt betalen worden geen transactiekosten berekend. Wil je graag achteraf betalen met AfterPay? Dan brengen wij € 1,95 in rekening aan transactiekosten.

Ik heb een couponcode, hoe werkt dit?

Tijdens het afrekenproces kun je de code invoeren. De actie wordt direct zichtbaar in het betaaloverzicht.

Spaar ik ook punten met mijn online aankoop?

Nee, met je online aankoop spaart je geen punten.

Zijn de prijzen in de webshop in- of exclusief BTW?

De prijzen in onze webshop zijn inclusief BTW.