Naar boven

Reserveren

RESERVEREN VAN ARTIKELEN


Hoe reserveer ik een artikel?


Reserveren op onze webshop is heel eenvoudig. Ga naar het artikel van je keuze. Vervolgens kies je  ‘’Reserveer in winkel’’. Daarna kies je de juiste maat en vul je je gegevens in. Als alles is ingevuld druk je op "reserveren" en je reservering is geplaatst. Je hebt hiervoor geen account nodig.


Waarom zijn niet alle artikelen te reserveren in de winkel?


Niet alle webshop artikelen hebben wij in de winkel hangen. Alleen de artikelen die in de winkel op voorraad zijn, zijn hierdoor te reserveren op de webshop.


Hoeveel artikelen kan ik tegelijk reserveren?


Je kunt 2 maten per artikel tegelijk reserveren. Wil je meer artikelen reserveren dan kan je meerdere reserveringen plaatsen.


Hoe kan ik mijn reservering betalen?


Als je een reservering hebt geplaatst hoef je nog geen betaling te doen. In onze winkel kan je het gekozen artikel passen. Is het artikel goed kan je aan onze kassa betalen op verschillende manieren, namelijk:

·         Contant

·         Pinnen

·         Creditcard

·         Lenssen Manders Modecheque

·         Fashion Cheque

·         VVV cadeaubon


Hoe weet ik dat mijn reservering is gelukt?


Als je een reservering hebt geplaatst dan krijg je van ons een bevestiging per mail. Hierop staat een overzicht van de door u gereserveerde artikelen. Wanneer we de reservering klaar hebben hangen, krijg je een mail waarin staat dat de reservering kan worden gepast in de winkel.


Kan ik mijn reservering annuleren?


Ja, je kunt je reservering annuleren. Bel hiervoor naar 0492 - 66 12 62 of stuur een mail naar klantenservice@lenssenmanders.com.


Hoelang duurt het voordat mijn reservering klaar hangt?


Tijdens openingstijden van onze winkel duurt het maximaal 2 uur voordat de reservering klaar hangt. Bestel je op tijden dat de winkel gesloten is dan hangt de reservering maximaal 1 uur nadat de winkel open is klaar. Uiteraard mag je altijd met onze klantenservice bellen of de reservering al klaar hangt bij de kassa: 0492 - 66 12 62.


Hoe lang blijft mijn reservering apart hangen?


De reservering blijft maximaal 2 werkdagen apart hangen, inclusief de dag wanneer je de bevestigingsmail ontvangt. Onze openingstijden zijn van maandag t/m zaterdag. Daarna gaan de artikelen weer terug de winkel in.


Waar kan ik de reservering ophalen?


De reservering kan je ophalen in onze winkel bij de kassa. Houd altijd het ordernummer bij de hand die in de bevestigingsmail staat.